onsdag 9 augusti 2017

Mot Fattigskogen



Starta dagen redan vid 05.00 imorse. Helt omöjligt att ligga still. 
Ja satte mig o starta om min Ridderi kofta för 8:e gången. Den här gången verkar det bli ganska ok ivf. 

Vid 10.30 starta ja o Gubben resan mot Fattigskogen. 
Pärtan o husvagnen Bosse fick följa med de med. 

När de vida skogarna börjar, någonstans i höjd med Hagfors ringer de frågar  apoteket där ja brukar ta ut min medecin. 
De hade gett mig gammal insulin. Eller rättare sagt hade den inte förvarats som den skulle så ja fick ABSOLUT INTE ta sprutan ja hade tagit med mig. 

Ja hade ju inte en möjlighet att ta mig till någe apotek alls så de fick kolla vart det fanns sprutor runt här i Fattigskogen. 
Orsa var vist närmst. 
O kan ni tänka, de skicka en taxi med mina sputor. 
4600kr enkel resa. 
😂😂
Stackars apotekaren som gjorde så fel. 

Kvällen  har vi spenderat med att sticka. 
Helt normalt när man är här. 


Pärtan, Bosse o ja ska nu sova så vi orkat med morgondagen. 


Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Må solen skina på ER oxå

Må solen skina på ER oxå
Välkommen tillbaka