söndag 2 juli 2017

Man tar dagen som den kommer här.


Äntligen en dag med sol. Vi alla planerade vad var o en ville göra. 
Sj ville ja bara ta det lugnt eftersom min högra sida värker IGEN. Den ger sig inte...typ.
Fick för mig att mota ut en gigantisk geting med högerarmen o vips så var det som om någon stack knivar i hela högersidan på mig. 
Tänk om man kunde vara vänsterhänt ibland. 

Gubben ville fiska o ungdomarna ville vara kvar på campingen. 

Det blev några promenader. Glassätande o ett par rundor med kortleken. 


Gubben som valde att fiska fick tillsyna ist. Tjuvfiskare finns överallt o eftersom vi är på campingen så blir det vi som får åka. Vi har ju liksom närmst. 
Men denna gång fick Gubben åka sj. För att åka hem till husmusen o hämta mig fanns ingen tid för. 


När kvällen kom duka vi fram tacos o mös i förtältet. 
Gubben o finaste fiskevännen kom lite senare o åt. 

Inte förens efter midnatt kom vi i säng. 
Pärtan låg som vanligt på min huvudkudde. 
Att en sådan liten lort kan ta så stor plats. 


Idag blir det hemfärd.
Gubben jobbar 1 vecka till sedan blir det semester. 
Äntligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Må solen skina på ER oxå

Må solen skina på ER oxå
Välkommen tillbaka