tisdag 27 juni 2017

Det blir fan aldrig bĂ€ttre. đŸ˜€


Inatt nĂ€r ja vakna, en av alla gĂ„nger, sĂ„ kom ja tillbaka till min sĂ€ng o hitta husets alla hundar i min sĂ€ng. 
Man fĂ„r ju brotta sig ner för att fĂ„ plats. 
Samtidigt Ă€r de en vĂ€lkommen  vĂ€rmekĂ€lla nu nĂ€r kroppen  skriker. 


Ja har sĂ„ jĂ€vulusiskt ont sĂ„ ja bad mig  lĂ€kare skicka en akutremiss till USÖ för att amputera bort halva kroppen. 
Varken citodon eller morfin hjĂ€lper ju. 
Hela högersidan vĂ€rker sĂ„ ja inte kan  sitta, ligga eller stĂ„ normalt. 
Inte ens sticka kan ja. 
JĂ€vfla skit kropp. 
Undra vad lĂ€karen kommer svara. 
đŸ€”
Han har humor sĂ„ ja tror han tar det helt rĂ€tt o ger mig sprutor ist. 
Han Ă€r himla bra min lĂ€kare. 
BĂ€st faktiskt. 


GĂ„rdagen spendera ja i min  fotölj med sĂ„ lĂ€tta klĂ€der som möjligt. Allt gör nĂ€mligen ont. 
BH Ă€r nĂ„got av det vĂ€rsta som finns sĂ„dana hĂ€r stunder. 
Strumpor kan man fetglömma.

Ja laga wookgryta som de Ă€ven fĂ„r Ă€ta idag. 
För idag kommer ha placera mig i samma fĂ„tölj med lika lĂ€tt klĂ€der pĂ„ mig. 

Ärligt, ja börjar bli lite rĂ€dd o frustrerad. TĂ€nk om ja aldrig mer kan sticka eller fiska? 
😰😬😓
En tanke som kommer oftare o oftare. 
SKIT. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MÄ solen skina pÄ ER oxÄ

MÄ solen skina pÄ ER oxÄ
VĂ€lkommen tillbaka